Furnicuta. Stie. Face. Coace.

SERVICII:
  • Strategie
  • Design de brand
  • Packaging
  • comunicare


CLIENT:
  • Lucsor Impex

În 2017 am dat chip Furnicutei, un brand tânăr de produse indispensabile în orice bucătărie. Am cercetat piața produselor de bază și obiceiurile gospodinelor și gospodinilor din România și am formulat o strategie de brand inspirată din nevoia oamenilor de a fi îndrumați în bucătărie. Așa s-a născut și sloganul Furnicuta. Știe. Face. Coace.  

Am creat apoi designul de identitate și de ambalaj, am supervizat producția de ambalaje și ne-am asigurat că toată lumea va iubi aceleași culori îndrăznete. Personajul creat a prins apoi voce în comunicarea pe care o coordonăm de aproape 2 ani deja.  

Vocea Furnicutei se face auzită mai ales în mediul online prin websiteul www.furnicutastie.ro pe care l-am creat (de la wireframe, webdesign, programare și continut) și prin articolele și postările pe care le programăm atent în social media.

Pagina  Furnicuța a început să trăiască odată cu brandul, ca spațiu de manifestare a acestuia. Produsele nu erau încă în magazine la început, ceea ce nu i-a împiedicat pe oamenii din întreaga țară să afle mai multe despre ele. Pe pagina de brand am crescut într-un an de zile o comunitate de peste 10.000 de fani, prag începând cu care oamenii au început să ceară în magazinele din localitățile lor de domiciliu produsele noastre! Aici avem acces la clienții Furnicuța: când vrem să știm ce produse iubesc mai mult, ce mâncăruri preferă, de unde își iau rețetele, apelăm la comunitate. De peste un an hrănim constant interesul gospodinelor pentru bucătărie cu idei, rețete, sfaturi și mici concursuri care animă atmosfera. Popularizăm rețetele publicate pe website, în secțiunea inspirație, prin intermediul paginii de Facebook. În 2019, brandul Furnicuța nu este singur în negocierile cu retailerii și distribuitorii: are susținerea comunității.