Promenada. Campanie tactică.

SERVICII:
  • Strategie
  • comunicare


CLIENT:
  • Promenada

În perioada 2014 – 2015 am susținut toată comunicarea mall-ului Promenada din București. 
Am dezvoltat campanii de comunicare integrate, de imagine de brand și tactice, care au presupus

– Strategie de comunicare (inclusiv strategie media)
– Dezvoltarea conceptelor creative și implementarea lor online și offline
– Generarea mecanicilor de vanzări și promotii și implementarea lor
– Generarea de buzz prin activări cu bloggeri, vloggeri și vedete
– Dezvoltarea de tactici de comunicare și motivare a proprietarilor magazinelor și asistentilor de vânzări din mall
– Generarea de continut pentru platformele online (suntpe.ro & promenada.ro, facebook/promenadaro)
– Planning, buying, monitoring, dynamic optimization for online media budgets

Prima campanie tactică a avut ca obiective creșterea traficului în mall și, implicit, a vînzărilor. Am creat o mecanică prin care recompensam timpul petrecut în Promenada.

Ne-am folosit în comunicare de toate punctele de contact din intreriorul mall-ului, insotind consumatorii de la intrarea, din parcare și până la finalul sesiunii de shopping în mall, recompensând cumpărăturile cu posibilitatea de a câștiga una din cele 4 excursii în capitale europene. Am fost prezenti inclusiv pe postul de radio al Promenada cu un spot care să provoace oamenii să participe la campanie.

Am împânzit zonele importante din oraș cu panouri OOH și la metrou iar în online, am explicat mecanica promotiei in website, facebook și prin newslettere directionate catre clientii Promenada, punând în valoare chiriașii mall-ului.

 

Rezultatele campaniei s-au făcut simțite până la finalul acesteia, generând o creștere a coșului de cumpărături și consolidând relația dintre Promenada și chiriași.