Cum lucram

1

CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE

Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare. Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2

STRATEGIE DE BRAND

Formulam strategia de brand care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea obiectivelor proiectului stabilind POZITIONAREA, VALORILE, PERSONALITATEA, elementele care alcatuiesc ADN-ul brandului si vor sta la baza tuturor actiunilor acestuia.
3

NAMING | IDENTITATE VERBALA

Dam nume noi si memorabile companiilor si serviciilor acestora. Le completam adesea cu descriptori, tagline-uri si slogane care sa exprime cat mai bine pozitionarea dorita.
4

DESIGN DE BRAND de PRODUS | PACKAGING

Punem la treaba talentul designerilor nostri pentru a crea designul de ambalaj cel mai inspirat pentru produs, indiferent de categorie. Avem o experienta extinsa in designul de ambalaj pentru FMCG si cunoastem in profunzime specificul retailerilor traditionali si moderni din Romania.
1

CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE

Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare. Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2

STRATEGIE DE BRAND

Formulam strategia de brand care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea obiectivelor proiectului stabilind POZITIONAREA, VALORILE, PERSONALITATEA, elementele care alcatuiesc ADN-ul brandului si vor sta la baza tuturor actiunilor acestuia.
3

NAMING | IDENTITATE VERBALA

Dam nume noi si memorabile companiilor si serviciilor acestora. Le completam adesea cu descriptori, tagline-uri si slogane care sa exprime cat mai bine pozitionarea dorita.
4

DESIGN DE BRAND de COMPANIE

Pornind de la strategia de brand si numele companiei, cream un intreg univers grafic care sa transmita intr-o maniera coerenta valorile companiei in toate mediile de comunicare. Logoul si teritoriul vizual nou create sunt ilustrate in aplicatiile necesare activitatii companiei, de la papetarie, brosuri si cataloage de prezentare si pana la pagina web si profilele de social media.
5

MANUAL DE BRAND

Cream un manual, obiect de design in sine, care cuprinde toate detaliile brandului companiei, valorile acesteia si regulile de aplicare ale noii identitati vizuale si verbale. Stabilim tipul de litera, culorile si toate detaliile necesare pentru ca manualul sa fie un instrument util pentru toti cei care vor comunica brandul mai departe.
1

CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE

Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare. Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2

STRATEGIE DE BRAND de ANGAJATOR

Pornind de la concluziile si recomandarile auditului de brand, revizuim obiectivele si formulam strategia de brand de angajator care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea lor. In urma auditului exista posibilitatea de a identifica nevoia de rebranding a companiei sau de construire a unui program de comunicare interna si externa pentru construirea brandului de angajator. In functie de situatie, stabilim POZITIONAREA, VALORILE, PERSONALITATEA brandului sau formulam BRAND MANTRA elementele care alcatuiesc ADN-ul brandului si vor sta la baza tuturor actiunilor acestuia in relatia cu angajatii actuali si cei potentiali.
3

WORKSHOP

Ca prim pas in comunicarea interna a coordonatelor noului brand de angajator organizam un workshop de brand induction, prin care angajatii participanti sunt implicati in procesul de adoptare a noii mantre.
4

COMUNICARE INTERNA & EXTERNA

Cream programe de comunicare integrate online si offline pentru a atinge atat angajatii actuali cat si pe cei potentiali. Programele de comunicare pot cuprinde campanii tactice sau campanii de durata, prin care mesajul companiei sa ajunga la public.
1

CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE

Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare. Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2

STRATEGIE DE COMUNICARE

Formulam strategia de comunicare care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea obiectivelor proiectului stabilind MESAJELE STRATEGICE si CANALELE DE COMUNICARE. Construim apoi, un plan de comunicare in functie de resursele si obiectivele proiectului.
3

COMUNICARE INTERNA & EXTERNA

Dam voce mesajelor brandului prin canale de comunicare online si offline. Cream concepte de campanii de comunicare pe care le ilustram frumos in linie cu designul de brand. Ne ocupam si de implementare, fiind alaturi pana la evaluarea rezultatelor.
4

SOCIAL MEDIA | GENERARE DE CONTINUT

Credem ca cea mai buna modalitatea de a te face auzit este aceea de a spune ce trebuie, cui trebuie, cand trebuie si unde trebuie si de a accepta democratizarea mediilor de comunicare online si a respecta opiniile consumatorilor tai. Construim platforme de continut si dialoguri reale cu oameni din toate mediile pentru companii si produse din domenii foarte variate. Scriem ARTICOLE, postari de Facebook in spiritul brandurilor, pe limba consumatorilor.

Cine suntem

Din 2008, suntem Noeland, agentie de consultanta strategica si design de brand. Echipa noastra este o comunitate de specialisti in consultanta de brand, comunicare si design cu peste 15 ani de experienta pe piata romaneasca.
Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata din Romania, Unlock Market Research si Ipsos Research.
In ultimii 10 ani am dezvoltat de asemenea parteneriate puternice cu specialisti in diferite discipline complementare, precum media planning, web development, antropologie, arhitectura etc, astfel incat sa putem alcatui echipe dedicate pentru fiecare proiect.

Membrii principali ai comunitatii noastre sunt Andreea Lupu – Partener Consultant de brand cu peste 15 ani de experienta in branding si comunicare, in calitate de consultant de brand si strategic planner Denisa Popescu – Partener Manager de proiect cu peste 12 ani de experienta in comunicare si management de proiect
Ioana Tomescu – Online Brand Strategist cu peste 8 ani de experienta in publicitate si comunicare online..

CE SPUN CLIENTII SI PARTENERII NOSTRI

  • Working with Noeland has been a very natural decision for us as we know Andreea and Denisa
    long enough so as to have the guarantee of a very efficient collaboration. T
    hey got to know thoroughly our style, our needs and desires, our vision related to brand building and Unlock style. B
    ut besides that, we always appreciated their empathy and flexibility, their desire to connect authentically to the real
    DNA of the brands they work with and their willingness to upgrade their work in every project we had. We feel that
    Noeland is one of the few branding agencies on the market that enliven brands with emotions, not just with engines and looks .”

    Adina Vlad
  • Am apelat la Andreea Lupu intr-un moment in care compania pe care o conduc isi cauta o noua identitate – atat interna, cat si externa, in fata clientilor si competitorilor -, in urma achizitiei recente al carei obiect fusese compania noastra. Cu profesionalism, blandete, umor, dar si mana forte, Andreea a reusit sa captureze ‘the smell of the place’, punctele forte, dar si slabiciunile culturii organizatiei noastre si sa ne ajute, intr-un melange inedit de training & workshop, sa ne definim si sa internalizam cine vrem si avem nevoie sa fim. O recomanda atat maturitatea personala, cat si experienta indelungata in construirea de identitate de brand si de portofoliu.

    Alina Stepan
    Managing partner Ipsos Research Romania
  • Inainte de a fi Zimbria era doar niste producatori de produse bune din Galati. In urma procesului de rebranding cu Noeland, am devenit proprietarii unui brand.

    Marius & Maria Verdesi
    Owneri Zimbria