1
CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE
Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare.
Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2
STRATEGIE DE BRAND
Formulam strategia de brand care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea obiectivelor proiectului stabilind POZITIONAREA, VALORILE, PERSONALITATEA, elementele care alcatuiesc ADN-ul brandului si vor sta la baza tuturor actiunilor acestuia.
3
NAMING | IDENTITATE VERBALA
Dam nume noi si memorabile companiilor si serviciilor acestora. Le completam adesea cu descriptori, tagline-uri si slogane care sa exprime cat mai bine pozitionarea dorita.
4
DESIGN DE BRAND de PRODUS | PACKAGING
Punem la treaba talentul designerilor nostri pentru a crea designul de ambalaj cel mai inspirat pentru produs, indiferent de categorie.
Avem o experienta extinsa in designul de ambalaj pentru FMCG si cunoastem in profunzime specificul retailerilor traditionali si moderni din Romania.
1
CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE
Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare.
Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2
STRATEGIE DE BRAND
Formulam strategia de brand care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea obiectivelor proiectului stabilind POZITIONAREA, VALORILE, PERSONALITATEA, elementele care alcatuiesc ADN-ul brandului si vor sta la baza tuturor actiunilor acestuia.
3
NAMING | IDENTITATE VERBALA
Dam nume noi si memorabile companiilor si serviciilor acestora. Le completam adesea cu descriptori, tagline-uri si slogane care sa exprime cat mai bine pozitionarea dorita.
4
DESIGN DE BRAND de COMPANIE
Pornind de la strategia de brand si numele companiei, cream un intreg univers grafic care sa transmita intr-o maniera coerenta valorile companiei in toate mediile de comunicare. Logoul si teritoriul vizual nou create sunt ilustrate in aplicatiile necesare activitatii companiei, de la papetarie, brosuri si cataloage de prezentare si pana la pagina web si profilele de social media.
5
MANUAL DE BRAND
Cream un manual, obiect de design in sine, care cuprinde toate detaliile brandului companiei, valorile acesteia si regulile de aplicare ale noii identitati vizuale si verbale. Stabilim tipul de litera, culorile si toate detaliile necesare pentru ca manualul sa fie un instrument util pentru toti cei care vor comunica brandul mai departe.
1
CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE
Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare.
Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2
STRATEGIE DE BRAND de ANGAJATOR
Pornind de la concluziile si recomandarile auditului de brand, revizuim obiectivele si formulam strategia de brand de angajator care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea lor. In urma auditului exista posibilitatea de a identifica nevoia de rebranding
a companiei sau de construire a unui program de comunicare interna si externa pentru construirea brandului de angajator.
In functie de situatie, stabilim POZITIONAREA, VALORILE, PERSONALITATEA brandului sau formulam BRAND MANTRA elementele care alcatuiesc ADN-ul brandului si vor sta la baza tuturor actiunilor acestuia in relatia cu angajatii actuali si cei potentiali.
3
WORKSHOP
Ca prim pas in comunicarea interna a coordonatelor noului brand de angajator organizam un workshop de brand induction, prin care angajatii participanti sunt implicati in procesul de adoptare a noii mantre.
4
COMUNICARE INTERNA & EXTERNA
Cream programe de comunicare integrate online si offline pentru a atinge atat angajatii actuali cat si pe cei potentiali.
Programele de comunicare pot cuprinde campanii tactice sau campanii de durata, prin care mesajul companiei sa ajunga la public.
1
CERCETARE | AUDIT DE BRAND | OBIECTIVE
Toate proiectele pornesc de la o intelegere profunda a companiei, pietei si publicurilor tinta si formularea unor obiective masurabile, prin conducerea unui AUDIT DE BRAND, suplimentat sau nu de cercetari de piata de amploare.
Avem o ancora puternica in experienta noastra in cercetare si am format parteneriate cu cele mai bune agentii de cercetare de piata,
2
STRATEGIE DE COMUNICARE
Formulam strategia de comunicare care reprezinta cea mai buna solutie pentru atingerea obiectivelor proiectului stabilind MESAJELE STRATEGICE si CANALELE DE COMUNICARE. Construim apoi, un plan de comunicare in functie de resursele si obiectivele proiectului.
3
COMUNICARE INTERNA & EXTERNA
Dam voce mesajelor brandului prin canale de comunicare online si offline. Cream concepte de campanii de comunicare pe care le ilustram frumos in linie cu designul de brand. Ne ocupam si de implementare, fiind alaturi pana la evaluarea rezultatelor.
4
SOCIAL MEDIA | GENERARE DE CONTINUT
Credem ca cea mai buna modalitatea de a te face auzit este aceea de a spune ce trebuie, cui trebuie, cand trebuie si unde trebuie si de a accepta democratizarea mediilor de comunicare online si a respecta opiniile consumatorilor tai. Construim platforme
de continut si dialoguri reale cu oameni din toate mediile pentru companii si produse din domenii foarte variate. Scriem ARTICOLE, postari de Facebook in spiritul brandurilor, pe limba consumatorilor.