Nordstar. Rebranding de companie.

SERVICII:
  • Strategie de brand
  • Design de brand
  • Strategie de comunicare


CLIENT:
  • Nordstar

În evoluţia unei companii sunt momente importante care impun o redefinire a identităţii din interior spre exterior, chiar și în momente de incertitudine a mediului extern.
2020 este pentru Nordstar, nu anul pandemiei, ci anul schimbării. 
În urma unui audit de cultură organizaţională și a unui audit de brand, am creat împreună o nouă identitate vizuală și retorica de brand care să puncteze momentul transformării Nordstar dintr-un furnizor de servicii 3PL într-un creator de soluţii, inclusiv IT, pentru piața europeana a transporturilor.

 

 

Identitatea a fost construită folosind elemente vizuale inspirate din chiar baza industriei transporturilor, camioanele, și urmărind dinamica domeniului.
În noua arhitectură de brand creată, diviziile Norstar au fost definite inclusiv prin identități distincte.

Fiecare divizie folosește elementele grafice în moduri diferite.

Mai departe, aplicaţiile de comunicare urmăresc aceeași unitate și dinamică specifice companiei.

În comunicare, vom activa mai departe brandul în mediul online, unde am început cu website și social media.