


Consultanță de brand
Design de identitate
Packaging
Strategie de brand
Alex Star
Producător român, Alex Star avea nevoie de o reîmprospătare a brandului său principal, dar și a unui brand secundar, Tomina, disponibil exclusiv în Kaufland.
În primul rând, a trebuit să înțelegem consumatorul, motiv pentru care am condus o cercetare calitativă pentru a vedea cine este acesta, de ce are nevoie și ce crede el despre Alex Star și despre concurenții săi. În urma cercetării, am provocat clientul să facă mai mult și să își reorganizeze portofoliul de branduri prin introducerea unui nou brand, care să adreseze segmentul up mainstream și să consolideze brandul principal. Pentru fiecare brand din portofoliu am creat o strategie de brand distinctă, toate lucrând împreună pentru un obiectiv consolidat al portofoliului.
Am creat identitatea corporate și de produs pentru Alex Star și sute de etichete de ambalaj pentru sute de produse. Designul produselor a fost actualizat cu atenție, astfel încât să rămână aproape de consumator și să reușească să aducă în prim plan noua strategie plus un aspect proaspăt. Am continuat apoi să comunicăm și să construim o comunitate de consumatori loiali lui Alex Star și obiceiurilor bune de gătit.