Inginer 24 by Pipe Design
Branding de angajator
Consultanță de brand
Strategie de brand
Pipe Design
Provocarea
În timpul auditului de brand realizat pentru Pipe Design am descoperit nevoia companiei de a atrage tineri ingineri talentați și de a construi un brand de angajator strategic atât pentru atragerea de candidați cât și pentru retenția talentelor din companie.
Soluția strategică
Așa cum am aflat din interviurile purtate unu la unu cu angajații Pipe Design există o trăsătură aparte care îi unește intern și pe care o prețuiesc la oamenii cu care și-ar dori să lucreze: pasiunea pentru inginerie și când spunem inginerie ne referim la un întreg sistem de gândire nu doar la ingineria de instalații.
Acesta este motivul pentru care am construit strategia de brand de angajator în jurul acestui insight și am construit o platformă noua – Inginer 24 – în care inginerii Pipe Design se pot întâlni cu alți ingineri seniori și juniori și pot face schimb de provocări, de studii de caz, pot rezolva probleme de inginerie și pot discuta subiecte de real interes pentru ingineri. Am numit platforma Inginer 24 pentru ca inginerii sunt inginerii 24 de ore din zi, 7 zile pe săptămână.
Soluția de design strategic & comunicare
Am creat o identitate distinctă pentru platformă în strânsă conexiune cu noua identitate de brand de companie Pipe Design. Cele două sisteme de identitate lucrează împreună pentru a construi reputația de companie și reputația de angajator în tandem.
Am creat un teritoriu grafic jucăuș dar precis pentru a păstra unitatea în comunicare.
Mai departe am construit o întreagă strategie de comunicare pe termen lung, platforma având capacitatea de a se adapta inclusiv contextelor de organizare de evenimente speciale pentru ingineri sau de creare de workshopuri interne pentru echipa Pipe Design.
De când am început și în contextul schimbărilor provocate de pandemie am văzut rezultate foarte bune în atragerea de noi candidați via Linkdin, care a devenit principalul instrument de recrutare.