Naturotto. Rebranding & comunicare pentru cosmetice naturale.
Comunicare de brand
Design de identitate
Packaging
Strategie de brand
Apivitas
Provocarea
Un producător român de cosmetice exclusiv naturale cu formule cosmetice speciale fără apă ne-a abordat pentru a-i sprijini să își crească notorietatea pe piață. Numele era Naturale, un nume comun folosit deseori pentru toate produsele care au componente naturale, respectiv prea multe.
Solutia strategica
Am intervenit strategic asupra numelui pentru a-l face mai ușor de deosebit printre produsele naturale și a crea o legătură cu tradiția de familie în producția de cosmetice (a familiei Otto).
Am creat în jurul numelui o poveste care să vină în sprijnul gamei de cosmetice și să îi ajute să își împlinească misiunea de a ajuta consumatori femei sau bărbați să își acorde timp și să aibă grijă de pielea lor în mod natural. Datorită formulei fără apă, cosmeticele Naturotto sunt ideale pentru a fi asociate cu obiceuri sănătoase și trenduri noi precum face fitness, masajul facial și face yoga. Formulele cosmetice îi ajută pe oameni să își aloce cele câteva minute de prezență și mindfulness în fața oglinzii.
Solutia de design
Pentru a ne asigura de o tranziție ușoară către noua identitate de brand am ales să păstrăm designul de ambalaj apropiat designului precedent, intervenind pragmatic pe elementele de design pentru a ușura citirea informațiilor de pe etichete.