Pe Promenada. Comunicare integrată pentru un centru comercial inteligent în perioada 2014-2016
Comunicare de brand
Strategie de brand
Promenada
Principala provocare
Promenada se afla în primii doi ani de existență atunci când a trebuit să definim o strategie și o platformă de comunicare complet nouă, în concordanță cu poziționarea brandului și capabilă să stimuleze traficul. Centrul comercial este diferit, deoarece nu are un cinematograf sau o zonă de divertisment, care sunt cei mai importanți factori de trafic în general. Poziționarea Promenada este, de asemenea, specială, în zona nordică bogată, care are în principal clădiri de birouri și foarte puține zone rezidențiale.
Soluția strategică
Am redefinit divertismentul în contextul foarte specific al Promenada și am construit o platformă de comunicare bazată pe unul dintre locurile frumoase și subestimate ale mall-ului – terasa de pe acoperiș. Am vrut ca oamenii să înțeleagă cât de special este terasa, un loc verde în mijlocul unor clădiri de birouri deloc verzi, cu multe posibilități de divertisment și o stare de spirit pozitivă. Asta a însemnat să fii PE Promenada.
Platforma de comunicare PE Promenada a adus energia necesară pentru o întreagă campanie de vară. Vara asta sunt PE a fost prima și cea mai mare campanie în care am integrat atât mesajul de brand, cât și multe campanii tactice cu obiective diferite.
Am coordonat toate echipele, de la client la online, media și producție video. PE Promenada a devenit în curând o expresie, folosită și astăzi.