Elda. Rebrandingul unei game de produse lactate locale.
Packaging
Strategie de brand
Elda lactate
Provocarea
Ce se intampla cand numele de brand este un acronim care nu are o conexiune puternica cu produsele tale si nu stii cum sa te diferentiezi pe piata? Un mic producator roman de lactate din Dobrogea ne-a contactat cu provocarea de a interveni asupra brandului de produs pentru deveni relevant pe piata nationala, inclusiv in IKA.
Solutia strategica
Dupa o cercetare in profunzime a produselor si a pietei de lactate din Romania, am descoperit un teritoriu nou care sa fie cu usurinta asumat de catre Elda, respectiv radacinile regionale dobrogene ale brandului si reprezentantilor sai. Dobrigea este o regiune cu o istorie bogata, un taram al legendelor si un spatiu in care multiculturalismul este la el acasa. Turci, aromani, tatari, romani, bulgari, traiesc cu totii aici si convietuiesc in armonie de sute de ani. Multiculturalismul se face simtit in gastronomia locului, precum si in traditia locala de a creste animale, oi. Peisajul este unul deschis, de campie, soarele este puternic si la fel si vantul. Toate conditiile acestea impreuna imprima un gust specific laptelui colectat din zona.
Elda combina autenticitatea laptelui cu tehnologia moderna si siguranta alimentara pentru a aduce pe piata povesti si lactate din Dobrigea.
Am reinterpretat numele de brand, Elda pentru a deveni numele unui personaj special, unei domnite care are drag de gusturile dobrogene si cunoaste traditiile si povestile locului.