Eda. Sănătate cu zâmbete.
Brand Design
Brand Strategy
Consultanță de brand
Design de identitate
Strategie de brand
Eda
Provocarea inițială
Eda Dent avea nevoie de o strategie pe termen lung prin care să își consolideze puncte bune de diferențiere pe o piață foarte aglomerată. O echipă de doctori stomatologi de excepție, cu o abordare foarte prietenoasă, care le oferă copiilor cele mai bune servicii stomatologice fără să îi sperie, Eda aveau nevoie de o viziune clară prin care să construiască un brand puternic.
Soluția strategică
Am discutat cu toți medicii din echipă pentru a extrage valorile care stau la baza Eda: profesionalism, umanism și perfecționare continuă.
Am cercetat competitorii și comunicarea acestora și am descoperit că majoritatea clinicilor stomatilogice folisesc imagini și mesaje dimilare.
Am cercetat copiii și părinții și am aflat că există în continuare o nevoie mare de educație pentru igiena orală.
Am formulat apoi o noă strategie de brand și strategia de comunicare concentrându-le în jurul a 3 mari teme: Metoda Eda, care pune pacientul în centru și îl scutește de emoții, Pacientul care este mereu în centrul atenției Eda chiar și dincolo de nevoile sale stomatologice și Medicii care sunt preocupați de educația lor și dau mai departe în comunitatea de medici, fie din Eda, fie din alte clinici.
Soluția de design
Am crreat un teritoriu vizual propriu Eda în care am transformat literele din nume în peronaje colorate și vesele, care vorbesc tuturor, adulți și copii. Le-am combinat cu simboluri vizuale pentru fiecare mare diferențiator în parte și cu fotografii cu pacienții – curate și neaglomerate.