Călindar. Brand nou de conserve de fructe și legume
Design de identitate
Strategie de brand
Alex Star
Principala provocare
Alex Star, producător din Curtea de Argeș, a dorit să introducă în portofoliu un brand mainstream, pentru rețete speciale.
Soluția strategică
În urma cercetării calitative pe care am realizat-o împreună cu partenerii noștri de cercetare, am ajuns la concluzia că, în industria conservelor, momentul în care producătorul selectează și produce conservele are o importanță majoră. Nu întâmplător, Alex Star este un producător care prețuiește și încurajează foarte mult micile întreprinderi agricole care le furnizează fructele și legumele crude. Astfel, am ajuns la denumirea de Călindar, care reprezintă calendarul agricol natural, cel urmat de oamenii care lucrau pământul, în vechime. Numele brandului cuprinde trei subcategorii – Legumar, Fructar și Rar, care reprezintă legumele, fructele și rețetele speciale.
Soluția de design
Designul Călindar se bazează pe ilustrație, executată cu atenție și eleganță, pentru a surprinde personalitatea delicată a naturii însăși. Designul nostru face diferența vizuală între cele trei subcategorii.