Planteea. Rebrandingul unui retailer de produse naturale din București
Consultanță de brand
Design de identitate
Strategie de brand
Planteea
Principala provocare
Planteea ne-a abordat când s-au confruntat cu consolidarea și extinderea lanțului lor de magazine, pentru a-și îmbunătăți identitatea de brand, deja prăfuită. Obiectivul lor: să devină mai relevanți și mai atrăgători pentru publicul lor în creștere.
Soluția strategică
Am început proiectul de rebranding cu un audit de brand în cadrul căruia am discutat cu angajații Planteea și cu unii dintre clienții Planteea. Aprofundând domeniul retailului naturist, am descoperit nu numai că acest tip de retail este relevant și atrăgător pentru români, dar și că seamănă foarte mult cu universul farmaceutic. Clienții căutau sfaturi de la angajații Planteea, dar și soluții preventive.
Soluția de design
Am încapsulat poziționarea brandului nostru în claim-ul Planteea: ”Sănătatea este în natura ta” și am creat o identitate de brand proaspătă, naturală și minimalistă, care are și o nuanță farmaceutică, cât și universul natural specific acestui domeniu.