Nordstar Logistik. Rebrandingul unei companii definită prin dinamism.
Comunicare de brand
Design de identitate
Strategie de brand
Comunicare de brand
Consultanță de brand
Design de identitate
Strategie de brand
Nordstar Logistik
Principala provocare
Nordstar Logistik trece printr-un proces de dezvoltare a unui nou serviciu, o aplicație IT care va schimba pentru totdeauna fluxul de lucru al companiei. Acest nou serviciu este atât puternic și inovator, încât va schimba poziția Nordstar Logistik pe piața europeană, facilitându-i intrarea într-un nou segment, cel al soluțiilor IT pentru logistică. Principala provocare a fost găsirea celei mai bune abordări a acestui nou serviciu, întrebarea pe care ne-am pus-o fiind: ar trebui ca noul serviciu să se transforme într-un nou brand sau ar trebui să se schimbe brandul companiei?
Metodologia
Pentru a cunoaște în profunzime diferitele părți interesate ale Nordstar Logistik, am condus un AUDIT DE BRAND în cadrul căruia am discutat individual cu angajați, parteneri și furnizori. Am descoperit un brand de companie de încredere, complex și inovator, flexibil cu toate părțile interesate, ancorat în valori umane puternic împărtășite de echipa Nordstar. Am descoperit, de asemenea, o fractură între echipa de management vizionară și echipa operațională, precum și o reticență a unor părți interesate față de noile tehnologii.
Soluția strategică
Am pus în valoare inovația și flexibilitatea Nordstar Logistik, am păstrat latura umană și am unit toate aceste viziuni într-o singură direcție. Am făcut acest lucru prin rebrandingul întregii companii și prin crearea unei arhitecturi interne de brand cu diferite divizii. Pentru fiecare divizie am construit o identitate ușor diferită, derivată din monolitul principal al mărcii Nordstar Logistik. Noul serviciu inovator a devenit una dintre diviziile principale sub numele de Nordstar One.
Am organizat, de asemenea, un atelier de inițiere a brandului pentru a prezenta și a include toți membrii echipei în proces, pentru a crea coeziune și implicare în viziunea nou definită a companiei.
Soluția de design
Identitatea vizuală creată este îndrăzneață și tânără și folosește instrumentele dinamice ale logisticii pentru a crea un ritm și o ordine plăcute din punct de vedere vizual. Teritoriul vizual se bazează pe mișcare și elemente simple care transmit constant mesajele diviziei Nordstar Logistik.