







Comunicare de brand
Consultanță de brand
Design de identitate
Strategie de brand
EEC
Concurentul British Council pentru examenele Cambridge English ne-a provocat să îi ajutăm să devină vizibili ca principali contestatari ai celebrei instituții britanice, într-o manieră coerentă atât pe plan intern, cât și extern.
Am efectuat un audit de brand amănunțit și am vorbit cu angajații și examinatorii cheie din țară, precum și cu diferite școli. Auditul a avut ca rezultat o recomandare de a schimba atât numele, cât și identitatea vizuală și de a deveni mai relevanți pentru un public mai tânăr și mai ambițios. Soluția noastră strategică a fost să îi definim direct prin ceea ce sunt cu adevărat, niște examinatori foarte profesioniști și dedicați, cu reguli și metodologii coerente, dar cu o abordare umană față de studenți.
Designul îmbină seriozitatea noului nume cu un nou limbaj vizual și imagini îndrăznețe, inspirate de domeniu în sine. Am creat elemente vizuale care să corespundă elementelor de limbaj folosite în activitatea lor zilnică și ne-am jucat cu ele într-o manieră îndrăzneață pentru a deveni relevante și atractive pentru tineri.