De ce?
Credem în forța creatoare a producătorilor români, pe care îi susținem cu experiența pe care am dezvoltat-o în cunoașterea comportamentului de consum al românilor și în designul de branduri autentice românești.
Consolidăm branduri de tradiție și afaceri de familie din România prin servicii profesionale de consultanță de brand, cercetare de consumator și comunicare.
Autentic este un instrument dedicat afacerilor mândre de tradiția lor din România.
Recomandat pentru:
Companiile producătoare românești, mici și medii din orice domeniu.
Este pentru tine dacă:
Ai un brand de produs pentru care ai nevoie de o soluție de identitate de brand și o soluție de ambalaj
Ai un portofoliu de branduri de produs pentru care ai nevoie de o strategie de portofoliu de brand în acord cu obiectivele tale
CE CUPRINDE AUTENTIC
Împreună cu partenerii noștri, Unlock Market Research și The Mavericks, susținem producătorii români printr-un pachet de servicii modular care să sprijine crearea și creșterea unor branduri românești sănătoase.
Strategie
de brand
Ce facem:
- 2 întâlniri cu voi, în care vom discuta despre obiectivele și nevoile voastre specifice, context, piață, consumator;
- Audit de piață, în care vom cerceta online consumatorul și piața;
- Strategia de brand, care va cuprinde povestea brandului adaptată la realitățile pieței și obiectivele voastre.
Naming
Știm că procesul de numire al brandurilor din portofoliu este uneori greu și implică decizii importante, cu impact pe termen lung.
În situația în care nu ați ajuns la soluția ideală de nume pentru oricare dintre brandurile voastre de produs, vă propunem:
- 5 propuneri de nume care să reflecte strategia de brand;
- Verificarea tuturor numelor propuse în cataloagele OSIM și Euipo.
Identitate vizuală
și design de ambalaj
Această etapă cuprinde:
- 2 propuneri de identitate vizuală și design de ambalaj în acord cu strategia de brand
- Fiecare propunere va cuprinde un logo, un teritoriu grafic, concept de ambalaj și aplicarea design-ului în ambalaj
- Fiecare propunere va fi exemplificată prin aplicarea pe cel puțin 3 produse reprezentative din portofoliu
Website de
prezentare
Această etapă va cuprinde:
- Design – pentru homepage & 2 pagini de interior
- Prelucrarea textelor pentru website
- Programarea website-ului – backend & frontend
Training pentru marketing și
comunicare
Știm că uneori este dificil pentru un singur om de marketing sau pentru departamentul de vânzări să gestioneze trecerea de la orientarea spre produs la orientarea spre consumator, venim în întâmpinarea producătorilor români cu 2 module de training care sa pună bazele unei organizări corecte a activității de marketing și orientării către consumator.