De ce?

De multe ori membrii unei echipe lucrează pentru același obiectiv dar folosesc cuvinte diferite astfel încât pare ca nu sunt de acord. Lucrând împreună în workshop îi ajutăm să ajungă la un numitor comun și să se simtă implicați în deciziile ce vor urma în companie.

Recomandat pentru:

Companii de orice dimensiune care au nevoie de aliniere internă în raport cu brandul de companie.

CE CUPRINDE WORKSHOP-UL CONVERGENT:

Obiectivele & agenda
workshop-ului

Ce facem:

  • O intalnire in care ne punem de acord asupra obiectivelor.
  • Pornind de la obiective facem agenda workshop-ului incluzând exerciții personalizate pentru echipă și obiective
  • Exercițiile pot fi individuale sau de echipă. Sunt exerciții creative care incită participanții să gândească lateral pentru a găsi soluții noi. Exercițiile de echipă sunt astfel gândite pentru a obține consensul participanților la final.

Moderare
de workshop

Pe toată durata workshop-ului 2 moderatori ghidează participanții în completarea exercițiilor. Datorită experienței de consultanți de brand, cei 2 moderatori punctează elementele esențiale care țin de ADN-ul brandului atunci când rezultă din exerciții.

In funcție de obiectivele stabilite la început, moderatorii vor insista să obțină consensul asupra celor mai importante aspecte astfel încât acestea să se regăsească în raportul final și participanții să se simtă implicați în deciziile ce vor urma workshop-ului.

Raport &
concluzii

În urma workshop-ului întocmim un raport ce va cuprinde:

  • Rezultatele exercițiilor, precum valorile și relația valorilor brandului cu brandul de companie
  • O hartă a brandului de companie ideal versus brand de companie actual / real
  • Acordul asupra principalilor asociatori de brand
  • Punctele de tensiune identificate în echipă privind obiectivele de brand
  • Recomandările noastre pentru a transforma concluziile în acțiuni

Servicii de organizare
(la cerere)

La cerere, organizăm workshop-ul în cele mai mici detalii, de la locație, la servicii de catering, cadouri pentru participanți, fotografii cu participanții la workshop, etc.