Contactează-ne și vom gândi o metodologie adaptată nevoilor proiectului tău.

Fiecare proiect este o oportunitate unică pentru o soluție excelentă de strategie și design contactați-ne pentru o metodologie personalizată.
Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, puteți începe aici.

start here

  • Analiza de portofoliu & oportunități de piață
  • Workshop explorator - insight-uri & inovație
  • Audit de brand
  • Consultanță pentru cercetare
  • Workshop de Introducere în lumea brandului
×

Scopul: evaluarea oportunității unui nou brand sau a unor schimbări de brand în portofoliul companiei.
Recomandat pentru companiile cu o gamă de produse sau servicii sau cu portofolii de mai multe mărci

Ce facem:

→ analiza concurenței
→ analiză pe baza datelor despre companie & vânzări / produs
→ analiza audienței
→ tendințe de piață
→ recomandări

×

Scopul: să descopere și să identifice oportunitățile din cadrul companiei și să implice echipa în procesul de rebranding sau al unei schimbări în strategia de brand.
Recomandat pentru companiile angajate într-un proces de rebranding sau de repoziționare, sau într-o definire a brandului lor de angajator. Atelierul este de asemenea potrivit pentru echipele mari de marketing și partenerii lor de publicitate pentru a genera noi perspective/insights pentru campaniile publicitare.

Ce facem noi:
→ agenda și exercițiile atelierului
→ moderăm atelierul
→ raport de analiză și concluzii

×

Scopul: evaluarea la 360 de grade a brandului.
Recomandat pentru companiile care doresc fie să își definească statutul actual, percepția brandului lor din interior și din exterior, fie pentru companiile care trebuie să își evalueze brandul înainte de o schimbare importantă, cum ar fi rebrandingul, orientarea către alte piețe sau o nouă abordare a angajatorului.

Ce facem noi:

→ interviuri unu la unu cu principalele părți interesate: angajați, conducere, parteneri, clienți
→ analiză a brandului de companie și a concurenților și a comunicării acestora
→ un raport de audit al brandului, care va sublinia punctele de divergență și de convergență, precum și recomandări de îmbunătățire

 

×

Scopul: colectarea datelor necesare pentru a lua cele mai bune decizii în cunoștință de cauză & a face ca datele de cercetare să poată fi utilizate și ușor de înțeles.
Recomandat pentru toate companiile care înțeleg importanța cercetării, în special pentru brandurile de produs care deschid noi categorii sau intră în cele existente.

Ce facem:

→ lucrăm împreună cu voi pentru a stabili obiectivele de cercetare potrivite
→ vă recomandăm tipul potrivit de cercetare sau mixul potrivit
→ vă recomandăm soluții de cercetare de la partenerii noștri
→ monitorizăm procesul de cercetare
→ evaluăm și interpretăm raportul de cercetare

×

Scopul: pentru ca brandul tău să aibă un start bun în cadrul companiei și echipei tale, pentru ca toată lumea să facă parte din procesul de schimbare.
Recomandat pentru companii mari și mici, în special pentru companii de servicii sau echipe mari.

Ce facem:

→ agenda atelierului
→ atelier de prezentare a noii strategii / noului brand
→ moderarea atelierului
→ raport de încheiere
→ dacă este nevoie, toată organizarea (loc, catering etc.)

Consultanță
de brand
  • Scopul brandului / Brand purpose
  • Nume și retorică de brand
  • Arhitectura de portofoliu de branduri
  • Strategie de conectare la brand / brand engagement
×

Scopul: de a oferi companiei voastre mai mult decât o poziționare de piață, de a identifica obiectivul pentru care totul este pus în mișcare, acel lucru care vă poate motiva organizația și aduce valoare afacerii. Ideea de brand și platforma de brand vor oferi cadrul strategic pentru toate acțiunile de brand, pentru a construi un brand coerent, clar și consecvent.
Recomandat pentru toate companiile și brandurile, fie că sunt mari sau mici, noi sau mature.

Ce facem noi:

→ Pe baza tuturor cercetărilor și datelor disponibile, a auditului de brand anterior, a unei analize extinse și personalizate a domeniului vostru de activitate, a companiei și a produselor sau serviciilor voastre, a competitorilor, a discursului și a identităților acestora, a unui proces de briefing amănunțit cu factorii de decizie cheie, formulăm strategia de brand.
→ Strategia de brand va fi o prezentare care va cuprinde scopul brandului corporate, ideea de brand și platforma de brand (valori, personalitate, tonul vocii) și toate motivele pentru a crede în cele de mai sus.

×

Scopul: de a avea un nume potrivit pentru un brand nou sau de a găsi un nume mai bun pentru un brand matur.
Recomandat pentru brandurile noi fără nume și pentru brandurile care trebuie să își schimbe numele din diverse motive. E bine să urmeze etapei de formulare a strategiei de brand.

Ce facem noi:

→ Pe baza strategiei de brand, creăm nume care să exprime cel mai bine strategia pe termen lung
→ Propuneri de nume memorabile, disponibile pentru înregistrare și care se potrivesc cel mai bine strategiei de brand

×

Scopul: să ne asigurăm că portofoliul de branduri este aliniat cu strategia.
Recomandat pentru companiile care gestionează mai multe categorii sau portofolii de branduri multiple

Ce facem:

→ Pe baza obiectivelor voastre, a strategiei de brand și a auditului și cercetării anterioare, formulăm obiectivele portofoliului.
→ Analizăm toate datele disponibile privind vânzările și brandurile și vă oferim recomandări pentru restructurarea sau reorientarea portofoliului. Acest lucru poate însemna că trebuie să renunțați la un anumit brand pentru a face loc creșterii sau să schimbați poziționarea și rolul unui brand în portofoliu. De asemenea, identificăm oportunități de a adăuga noi branduri sau noi categorii pentru a vă atinge obiectivele.

×

Scopul: de a-i determina pe oameni să se implice în ceea ce privește brandul tău.
Recomandat pentru toate tipurile de companii și branduri, pentru publicul intern sau extern

Ce facem:

→ Pe baza strategiei de brand și a analizei anterioare a pieței, a concurenței și a audiențelor, articulăm recomandările noastre pentru ca brandul să le vorbească oamenilor care contează, atunci când contează, spunând ceea ce este relevant pentru ei. Puteți numi acest lucru și o strategie de comunicare cu accent pe crearea unui dialog real și obținerea de reacții din partea oamenilor cu care vorbiți.

Strategie
de brand
  • Identitate corporate
  • Packaging
  • Manual de brand
  • WEB design
×

Scopul: de a da corp strategiei de brand; de a crea un întreg teritoriu vizual pentru brandul vostru.
Recomandat atât pentru companiile de produse, cât și pentru cele de servicii, care au nevoie să își întărească noua sau reînnoita strategie de brand.

Ce facem:

→ Pe baza strategiei de brand definite anterior, realizăm brief-ul de design
→ Echipa noastră de design cercetează piața pe care activează brandul din punct de vedere vizual și vine cu o strategie de design
→ Împreună cu echipa de design elaborăm propunerile de design
→ Vă prezentăm totul între 2 și 3 idei de design exprimate prin logo, teritoriu vizual și un set de exemple de materiale de brand, astfel încât să puteți vizualiza propunerile la lucru, în materiale relevante pentru compania voastră.
→ alegem una dintre propuneri și o modificăm în acord cu feedbackul (primele două runde de ajustări sunt incluse în primul dvs. deviz) și apoi vă livrăm kitul de identitate.
→ Kitul de identitate cuprinde: logo-ul, teritoriul vizual, exemple de aplicații și regulile de bază ale noii identități, precum și elementele editabile ale acestora pentru a le folosi ulterior.

×

Scopul: Să vă facem produsele să vorbească și să iasă în evidență atât în piață, dar și pe rafturi, în magazinele online și în gospodării. Un design bun al ambalajului este cel mai eficient mijloc de comunicare, vânzând eficient și stabilind un contact direct cu clienții.
Recomandat pentru companiile care se ocupă de unul sau mai multe branduri de produse dar și pentru brandurile de retail fie că sunt low, mainstream sau premium.

Ce facem noi:

→ Pe baza strategiei de brand și de portofoliu definite anterior și a studiilor de consumator (dacă sunt disponibile), realizăm brieful de design.
→ Brief-ul de design va include numele brandului și retorica brandului definite anterior (cum ar fi nume de categorii, sloganuri etc.).
→ Echipa noastră de design cercetează piața pe care activează brandul din punct de vedere vizual și propune o strategie /concept de design
→ Împreună cu echipa de design elaborăm propunerile vizuale
→ Vă prezentăm între 2 și 3 concepte de design de ambalaj exprimate prin conceptul și definiția conceptului exprimate într-un set de exemple de ambalaj care acoperă produsele sau categoriile cheie.
→ Alegem unul dintre concepte și modificăm în acord cu feedbackul (primele două runde de perfecționări sunt incluse în prima dumneavoastră estimare).
→ Apoi adaptăm conceptele la toate categoriile și produsele (acest lucru poate fi diferit în funcție de conceptul ales – poate include ilustrații diferite, diferențiere prin culori, prin retorică)
→ includem toate informațiile necesare, le verificăm, le verificăm de două ori și pregătim totul pentru print.

×

Scopul: să aveți un instrument de brand frumos conceput pentru a vă ajuta echipa și agențiile să dezvolte comunicarea de brand într-un mod coerent.
Recomandat pentru brandurile corporate.

Ce facem:

→ Creăm o structură și dezvoltăm conținutul manualului. Manualul va include mantra brandului, valorile, poziționarea, promisiunea, kitul de identitate de brand (logo, teritoriu vizual, fonturi, culori) și reguli de bună utilizare, exemple de materiale de brand (în funcție de nevoile fiecărei companii)
→ Construim manualul astfel încât să exprime strategia și identitatea brandului
→ Vă oferim toate elementele editabile și instrumentele cu care să lucrați
→ Îl tipărim la cerere

×

Scopul: de a avea o călătorie digitală coerentă.
Recomandat atât pentru brandurile corporate, cât și pentru brandurile de produs sau pentru landing pages de campanie

Ce facem:

→ creăm un wireframe pentru a îndeplini obiectivele de comunicare
→ creăm webdesignul fiecărei pagini importante
→ la cerere, scriem toate textele necesare prezenței în online
→ la cerere, realizăm programarea backend și frontend și optimizarea site-ului web împreună cu unul dintre partenerii noștri de webdevelopment

Design
de identitate
  • Brand management
  • Brand communication
×

Scopul: implementarea noului brand în întregul univers sau în anumite campanii de marketing și comunicare pentru a da viață strategiei.
Recomandat pentru companiile medii cu o echipă mică de marketing sau pentru toate companiile care au nevoie de o tranziție ușoară către brandul nou sau reînnoit

Ce facem:

→ planificăm
→ bugetăm
→ monitorizăm, ajustăm, evaluăm
→ vă prezentăm un raport

×

Scopul: aducerea brandului companiei sau produsului aproape de publicul țintă prin transmiterea mesajelor potrivite la momentul potrivit, către persoanele potrivite, într-un mod convingător.
Recomandat atât pentru branduri noi, cât și pentru branduri vechi, fie că este vorba de branduri de companie sau de produs

Ce facem:

→ Mai întâi vă evaluăm obiectivele și nevoile
→ Pe baza strategiei de comunicare concepute anterior, generăm un plan de comunicare și campanii

Comunicare
de brand

Consultanță de brand

Un brand adevărat este pentru oameni adevărați, ceea ce înseamnă că aduce valoare atât businessului cât și publicului său, fiind relevant și prezent. Toate proiectele noastre încep printr-o bună înțelegere a companiei / produsului vostru, a contextului de piață și a publicului.

Începem prin a concepe o metodologie adaptată vouă, în care putem include un AUDIT DE BRAND și, atunci când este nevoie, recomandări de CERCETARE de piață sau ATELIERE. Suntem puternic ancorați în expertiza noastră de cercetare și am format parteneriate solide cu cei mai buni profesioniști în cercetare de piață .

Instrumente noastre diferite de explorare vă vor ajuta să descoperiți nevoile reale ale companiei și brandului, precum și informații valoroase din interiorul sau din afara organizației.

Strategie de brand

Folosim toate informațiile și datele descoperite pentru a articula STRATEGIA DE BRAND și, atunci când este necesar, ARHITECTURA DE PORTOFOLIU. O strategie de brand solidă va crea coloana vertebrală pentru toate dezvoltările viitoare ale brandului și pentru a oferi valoare pe termen lung. De asemenea, aceasta va stabili SCOPUL principal al brandului, precum și povestea sa cuprinzătoare, pentru a asigura o comunicare și activări coerente.

Strategi prin natura noastră,  ne asigurăm că veți primi o STRATEGIE DE BRAND cuprinzătoare, bazată pe expertiză, precum și pe descoperirile anterioare ale auditului de brand.

De asemenea, este posibil să aveți nevoie în această etapă de un nou NUME DE BRAND și de o nouă RETORICĂ DE MARCĂ.

Ne asigurăm că brandul nu numai că își va spune cuvântul, dar o va face vorbind limba audienței pe care o aveți.

Pentru unele branduri aceasta poate fi etapa în care începem să discutăm despre BRAND ENGAGEMENT și EMPLOYER BRANDING.

Construim o strategie personalizată pentru a crea spațiul necesar pentru ca brandul să înceapă un dialog real cu părțile interesate.

Design de identitate

Identitatea vizuală este punctul culminant al activității noastre strategice, cea care dă formă tuturor cuvintelor din strategia de brand.

Când vorbim de IDENTITATE CORPORATE, scopul nostru este de a crea o identitate vizuală care să ajute organizația să crească și să creeze legături puternice cu părțile interesate. Nu ne rezumăm la a proiecta un logo, ci creăm un ecosistem vizual care va face ca brandul corporate să vorbească despre obiectivele sale. De la logo, teritoriu vizual, fonturi, culori și până la imaginile asociate, toate elementele vizuale creează propriul univers vizual distinct, funcțional și flexibil, astfel încât să se adapteze obiectivelor de afaceri pe termen lung. Echipa noastră de design abordează proiectele de design din multe perspective diferite. Putem discuta cu ușurință despre design minimalist, ilustrație, 3D sau fotografie fantastică, curatoriind cu grijă competențele de design.

Atunci când realizăm un proiect de DESIGN DE AMBALAJ, scopul nostru este de a face produsele voastre să comunice încă de pe raft și de a folosi eficient cel mai important punct de contact cu clienții. De multe ori, un design de ambalaj bun poate să perturbe regulile categoriei și să ridice ștacheta, spunând în același timp povestea brandului.

Combinăm abilitățile noastre de design și cele funcționale pentru a crea designul de ambalaj de care produsul vostru are nevoie și pe care clienții îl vor îndrăgi.

Un MANUAL / GHIDUL DE BRAND este un instrument important pentru organizația și echipa voastră de marketing. Este în sine un obiect de design care reunește cele mai importante informații și instrumente de care vor avea nevoie toți cei care lucrează cu brandul. Un manual trebuie să fie un instrument viu și să permită dezvoltări viitoare ale identității de brand.

În aceste vremuri, unul dintre cele mai importante și accesibile puncte de contact cu publicul vostru ține de digital, motiv pentru care vă oferim servicii de WEB DESIGN și implementare web pentru a ne asigura că prezența în online este corectă și în conformitate cu obiectivele afacerii și ale brandului vostru.

Comunicare de brand și management de proiect

Construirea unui brand înseamnă și a fi prezent. Nu este suficient să ai structura și identitatea potrivite, ci trebuie să-ți aduci brandul în lumea reală, pentru ca mesajul său să ajungă la oamenii tăi reali.

Noi creăm strategii de COMUNICARE a mărcii, precum și platforme creative pentru a lansa brandul pe drumul lui sau pentru a câștiga noi angajați, noi clienți sau noi parteneri.

Suntem interesați să facem parte din dezvoltarea brandului și putem dezvolta și implementa campanii de comunicare integrate, lucrând cot la cot cu voi. Acesta este motivul pentru care ne asociem cu entități media, agenții de producție video, fotografi, arhitecți, artiști și alții ca atare.

De-a lungul timpului am descoperit că multe companii nu au timp sau resurse să se ocupe de brandurile lor noi sau reînnoite și am creat serviciile de BRAND MANAGEMENT din dorința de a vedea cum noul brand prinde viață.

Dacă nu aveți un departament de marketing sau un manager de brand dedicat pentru un brand nou, echipa noastră este pregătită să accepte provocarea și să vă ofere o echipă de marketing externă la care puteți apela pentru activitățile curente de marketing sau pentru campanii speciale. Am gestionat pentru clienții noștri activitățile lor de marketing de zi cu zi sau pitch-uri complexe pentru a angaja cele mai bune echipe de creație, precum și consultanță în managementul de brand ori de câte ori este nevoie.

ce zic partenerii nostri despre noi:

Colaborand cu Noeland, am descoperit o noua viziune, a ceea ce inseamna brandul Felicia. Suntem recunoscatori pentru proactivitatea si sustinerea primita de la Denisa si Andreea, in acest proiect. Credem ca noua identitate va creste brandul nostru in comunitatea ieseana. Multumim, Noeland!

Cosmina Hanganu, CBRE Romania | Asset Services | Felicia Shopping Center

Working with Noeland is equivalent to making amazing artwork using the tools of mathematics.

When we met the team we were a boat drifting aimlessly towards a never ending horizon. They skillfully took control and together we managed to sail to safe land.

We got a solid branding packed with various tools making us communicate with our existing clients and potential new ones the right way.

One of our best decisions since our company got into existence was to hire Noeland.

Eugen Mandric, CEO Pipe Design

Inainte de a fi Zimbria eram doar niste producatori de produse bune din Galati. In urma procesului de rebranding cu Noeland am devenit proprietari ai unui brand.

Marius & Maria Verdesi,

Am apelat la Andreea Lupu intr-un moment in care compania pe care o conduc isi cauta o noua identitate – atat interna, cat si externa, in fata clientilor si competitorilor -, in urma achizitiei recente al carei obiect fusese compania noastra. Cu profesionalism, blandete, umor, dar si mana forte, Andreea a reusit sa captureze ‘the smell of the place’, punctele forte, dar si slabiciunile culturii organizatiei noastre si sa ne ajute, intr-un melange inedit de training & workshop, sa ne definim si sa internalizam cine vrem si avem nevoie sa fim. O recomanda atat maturitatea personala, cat si experienta indelungata in construirea de identitate de brand si de portofoliu.

Alina Stepan,

Working with Noeland has been a very natural decision for us as we know Andreea and Denisa long enough so as to have the guarantee of a very efficient collaboration. They got to know thoroughly our style, our needs and desires, our vision related to brand building and Unlock style. But besides that, we always appreciated their empathy and flexibility, their desire to connect authentically to the real DNA of the brands they work with and their willingness to upgrade their work in every project we had. We feel that
Noeland is one of the few branding agencies on the market that enliven brands with emotions, not just with engines and looks .”

Adina Vlad,