Consultanță de brand
Un brand adevărat este pentru oameni adevărați, ceea ce înseamnă că aduce valoare atât businessului cât și publicului său, fiind relevant și prezent. Toate proiectele noastre încep printr-o bună înțelegere a companiei / produsului vostru, a contextului de piață și a publicului.
Începem prin a concepe o metodologie adaptată vouă, în care putem include un AUDIT DE BRAND și, atunci când este nevoie, recomandări de CERCETARE de piață sau ATELIERE. Suntem puternic ancorați în expertiza noastră de cercetare și am format parteneriate solide cu cei mai buni profesioniști în cercetare de piață .
Instrumente noastre diferite de explorare vă vor ajuta să descoperiți nevoile reale ale companiei și brandului, precum și informații valoroase din interiorul sau din afara organizației.
Strategie de brand
Folosim toate informațiile și datele descoperite pentru a articula STRATEGIA DE BRAND și, atunci când este necesar, ARHITECTURA DE PORTOFOLIU. O strategie de brand solidă va crea coloana vertebrală pentru toate dezvoltările viitoare ale brandului și pentru a oferi valoare pe termen lung. De asemenea, aceasta va stabili SCOPUL principal al brandului, precum și povestea sa cuprinzătoare, pentru a asigura o comunicare și activări coerente.
Strategi prin natura noastră, ne asigurăm că veți primi o STRATEGIE DE BRAND cuprinzătoare, bazată pe expertiză, precum și pe descoperirile anterioare ale auditului de brand.
De asemenea, este posibil să aveți nevoie în această etapă de un nou NUME DE BRAND și de o nouă RETORICĂ DE MARCĂ.
Ne asigurăm că brandul nu numai că își va spune cuvântul, dar o va face vorbind limba audienței pe care o aveți.
Pentru unele branduri aceasta poate fi etapa în care începem să discutăm despre BRAND ENGAGEMENT și EMPLOYER BRANDING.
Construim o strategie personalizată pentru a crea spațiul necesar pentru ca brandul să înceapă un dialog real cu părțile interesate.
Design de identitate
Identitatea vizuală este punctul culminant al activității noastre strategice, cea care dă formă tuturor cuvintelor din strategia de brand.
Când vorbim de IDENTITATE CORPORATE, scopul nostru este de a crea o identitate vizuală care să ajute organizația să crească și să creeze legături puternice cu părțile interesate. Nu ne rezumăm la a proiecta un logo, ci creăm un ecosistem vizual care va face ca brandul corporate să vorbească despre obiectivele sale. De la logo, teritoriu vizual, fonturi, culori și până la imaginile asociate, toate elementele vizuale creează propriul univers vizual distinct, funcțional și flexibil, astfel încât să se adapteze obiectivelor de afaceri pe termen lung. Echipa noastră de design abordează proiectele de design din multe perspective diferite. Putem discuta cu ușurință despre design minimalist, ilustrație, 3D sau fotografie fantastică, curatoriind cu grijă competențele de design.
Atunci când realizăm un proiect de DESIGN DE AMBALAJ, scopul nostru este de a face produsele voastre să comunice încă de pe raft și de a folosi eficient cel mai important punct de contact cu clienții. De multe ori, un design de ambalaj bun poate să perturbe regulile categoriei și să ridice ștacheta, spunând în același timp povestea brandului.
Combinăm abilitățile noastre de design și cele funcționale pentru a crea designul de ambalaj de care produsul vostru are nevoie și pe care clienții îl vor îndrăgi.
Un MANUAL / GHIDUL DE BRAND este un instrument important pentru organizația și echipa voastră de marketing. Este în sine un obiect de design care reunește cele mai importante informații și instrumente de care vor avea nevoie toți cei care lucrează cu brandul. Un manual trebuie să fie un instrument viu și să permită dezvoltări viitoare ale identității de brand.
În aceste vremuri, unul dintre cele mai importante și accesibile puncte de contact cu publicul vostru ține de digital, motiv pentru care vă oferim servicii de WEB DESIGN și implementare web pentru a ne asigura că prezența în online este corectă și în conformitate cu obiectivele afacerii și ale brandului vostru.
Comunicare de brand și management de proiect
Construirea unui brand înseamnă și a fi prezent. Nu este suficient să ai structura și identitatea potrivite, ci trebuie să-ți aduci brandul în lumea reală, pentru ca mesajul său să ajungă la oamenii tăi reali.
Noi creăm strategii de COMUNICARE a mărcii, precum și platforme creative pentru a lansa brandul pe drumul lui sau pentru a câștiga noi angajați, noi clienți sau noi parteneri.
Suntem interesați să facem parte din dezvoltarea brandului și putem dezvolta și implementa campanii de comunicare integrate, lucrând cot la cot cu voi. Acesta este motivul pentru care ne asociem cu entități media, agenții de producție video, fotografi, arhitecți, artiști și alții ca atare.
De-a lungul timpului am descoperit că multe companii nu au timp sau resurse să se ocupe de brandurile lor noi sau reînnoite și am creat serviciile de BRAND MANAGEMENT din dorința de a vedea cum noul brand prinde viață.
Dacă nu aveți un departament de marketing sau un manager de brand dedicat pentru un brand nou, echipa noastră este pregătită să accepte provocarea și să vă ofere o echipă de marketing externă la care puteți apela pentru activitățile curente de marketing sau pentru campanii speciale. Am gestionat pentru clienții noștri activitățile lor de marketing de zi cu zi sau pitch-uri complexe pentru a angaja cele mai bune echipe de creație, precum și consultanță în managementul de brand ori de câte ori este nevoie.